Alexandra: Hår

Under åren har jag haft en del hår färger. Min naturliga är ju ganska ljusbrun med blonda slingor, speciellt i luggen. I 4an tonade jag håret mörkbrunt/svart och sen rörde jag det inte fram tills i sjuan då jag blev mörkbrun hårig igen. I åttan tonade jag det rött och sen mörkbrunt då färgen började gå ur. Efter det har jag bara gjort det ljusare och det har bara blivit fail! Det är någon blandning mellan orange och blont nu, otroligt fult! Så jag funderar på att tona håret ljusbrunt så att jag sen kan få tillbaka min naturliga hårfärg.
Vad tycker ni? Vilken färg passar mig bäst?


Kommentarer
Postat av: Anonym

röd!

2013-05-05 @ 17:56:00
Postat av: Anonym

Raka av allt som Britney!!

2013-05-06 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0