Alexandra: Snart lov!

Bara 2 timmar kvar, sen är det ledigt en vecka! Evelin har tur, hon åker till Italien en dag efter lovets slut.
Så då blir hon borta en vecka, det blir säkert jätte kul för henne. Men iallafall, ikväll blir det nog att kolla på galdiatorerna med familjen och ha lite mysigt. Sen tänkte jag visa er en video på hur jag lockar håret, så det gör jag när jag kommer hem. Vet inte riktigt än om jag ska visa med locktång eller med plattång, vi får se. Men en video kommer upp iallafall.
 
Annars så har jag elevstöd nu och sen dans i två timmar, men jag ska se till så att Evelin börjar blogga snart också.
Vi ska bli bättre på att lägga ut bilder på vad vi gör under dagarna och blogga oftare!
Nu tar vi tag i bloggen på riktigt. Hoppas ni gillar det!
 
Felicia va här för någon vecka sen och kom och hälsade på oss då, så jag bjuder på en bild från då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0