Alexandra: Önskelista

 
 Jag tänkte att eftersom att det är första december och bara 24 dagar kvar till julafton så tänkte jag lägga ut min önskelista!
1. Bare minerals startkit - har hört väldigt bra om dom här produkterna så jag skulle vilja testa dom.
2. Ett grymt snyggt läppstift från Make up store, färg "Prairie" - ville ha detta förra året också, men eftersom jag inte viste vad färgen hette så var det lite svårt.
3. Chanel nagellack - älskar rosa så rosa vill jag ha, färgen "May" är super fin men även någon av dom två ovan är bra exempel.
4. Parfym - pink sugar - Den här luktar väldigt gott och jag har velat ha den sen jag luktade på den men har inte riktigt haft pengar till att köpa den.
5. Kofta - har letat efter en snygg kofta hur länge som helst nu och har äntligen hittat en! Ni hittar den HÄR
6. Biobiljetter eller bio presentkort - jag älskar att gå på bio så därför vill jag ha biobiljetter. För det är ändå inte så jätte billigt att gå på bio.
7. Pengar - vem vill inte ha pengar?
8. Presentkort - presentkort på monki, brandy melville, bikbok, cubus m.m. det behöver inte vara presentkort på kläder heller. 
9. Moroccanoil - Har hört så otroligt bra om denna produkt, den är dock väldigt dyr. Om jag hade haft mer pengar hade den varit min för länge sedan. Så därför står den på min lista.
10. Dr. denim Kissy XS - Jag har ett par svarta jeans men dom har töjt ut sig såå mycket så jag vill knappt använda dom längre. Så om jag inte får dessa i julklapp så köper jag dom så fort jag får pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0