Alexandra: söndag

Vad mycket videos det har blivit dom här dagarna. Men jobbet har liksom gått före bloggen och jag tror inte det blir så kul att läsa om dagarna då vi för det mesta har gjort samma sak varje dag.
Vi har jobbat och sen så har jag träffat pojkvännen typ varje dag. I fredags gick Italo och jag och såg elysium, det var faktiskt en riktigt bra film! Så den rekommenderar jag starkt till alla er som gillar sånna filmer.
Evelin och jag ska snart dra till liljeholmen och träffa Jessica, men vi bloggar senare för vi ska väl gå nu! Så ha en bra dag!

Juste vi har jobbat klart nu, så sista veckan av lovet kommer jag verkligen försöka njuta av!


Kommentarer
Postat av: frida

så snygga naglar!

2013-08-24 @ 11:57:38
URL: http://wecountingstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0