Alexandra: Tisdag och onsdag

Tänkte berätta lite snabbt om dagarna eftersom vi inte gjorde det igår. I tisdags så åkte vi till Skansen med pappa och dom. Vi träffade dom vid kl 1 och så gick vi till Skansen. Runt kl två så gick Evelin, Angelica och jag till allsången (det var därför vi var där) vi trängde oss fram och vi kom faktiskt näst längst fram! Så i tisdags stod jag från klockan 2 till 9! Snacka om att jag inte kunde röra benen efter. Men iallafall så var det en jätte bra dag, Loreen och Norlie & kkv var ju där. Igår så träffade jag Italo vid halv 1. Vi åkte hem till honom då vi satt och pratade och sen kollade vi på film. Kom hem runt 5 och då åt jag och sen blev det tv:n på kvällen. Också en jätte bra dag! Leker just nu med Keyla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0