Alexandra: Tips

Ett tips jag tänkte ge till er alla läsare är att ta hand om era naglar. Det känns otroligt fräscht när dom är fixade och sedan så ser det bra ut med fixade naglar. Nu menar inte jag att man måste gå till ett profs som gör dina naglar utan det räcker med att man filar dom och målar i nån fin färg som man tycker om.
Jag till exempel fixar alltid mina naglar själv och jag älskar det! Jag tycker det är super kul att hålla på att fixa med naglar. Mina egna och andras. Jag har runt 45 nagellack och använder faktiskt dom alla.
Ända sen jag slutade bita på dom, i 5an, så, dom varit fixade. Kanske inte så jätte bra för naglarna men jag klarar inte av att ha dom omålade.
Jag har också väldigt tur då mina naglar är otroligt starka och går nästan aldrig sönder.
 
Men jaa det jag ville komma fram till är att fina och fixade naglar gör mycket.
 

Kommentarer
Postat av: Ania

beautiful nails :)

2012-12-21 @ 20:42:44
URL: http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0