Alexandra: Bilder

Hejsan! Glömde totalt bort att blogga igår. Jag var iallafall i stan igår med Italo. Vi gick runt typ hela dagen så jag hade ju inte lite ont i fötterna när jag kom hem. Men jag hade iallafall en toppen dag!
 
Idag så har ju dom flesta börjat skolan, men inte vi. Vi börjar på onsdag, så imorgon tänkte jag dra in till stan en snabbis för att köpa ett par jeans. Evelin kanske följer med mig ifall att hon blivit bättre, hon mår fortfarande dåligt.
Men idag så har vi varit hemma med Keyla hela dagen. Vi har kollat på film, Alvin och gänget och Sunes sommar, och lekt. Ganska rolig dag ändå.
 
Bjuder på lite gamla bilder.
Dom här är från typ 2009?
Vi hade varit vakna hela natten och runt klockan 7, på morgonen, gick vi ut för att ta bilder.
Den här är från typ 2010?
2011.
 
Har sjukt mycket mer bilder som jag hade kunnat lägga upp, fast det hade blivit för många och dom flesta är egentligen skit fula. Gjorde en as ful min på varenda bild. Och folk sa det till mig, men grejen är att 2008-2009 gjorde jag en ännu värre min och nu när jag hade slutat med den så tyckte jag inte att min nya min var lika hemsk. Fast det var den ju..
Som sagt, inte vackert..

Kommentarer
Postat av: Camille

åhh vad längesen!! saknar er finisar!

2012-09-05 @ 21:30:11
URL: http://camillec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0